bra lr dåligt?

sitter och äter godis, dricker fanta och snackar med folk, finns nog inget bättre man kan göra på en freda  kväll... lr...??? 
har så jäkla ont i mitt finger, tror jag har inflamation brevid nageln, inte bra ... :(

vart bara ridning på Kolan idag för de regnade så mkt, de får bli ridning imorn ist, då blir de 3 ggr :p
men nu ska jag nog gå upp och läsa lite i min engelska bok :) Gonatt!! :)



jag ärkänner, de är jag! de är jag! du vet inte vem, men nu vet du, de är helt enkelt jag.... du har undrat men jag har varit för feg för att säga något... men nu vet du... jag har inte velat säga nått för har inte orkat ta diskussionen men nu känns de ändå som om att du kommer förstå när du hört de från flera än bara mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0