träningen går bra

Nu hade jag skrivit ett långt inlägg igen och de gick inte att publicera... så gör ett kortare om samma sak....

Jenny va här idag för vi skulle sitta upp på grabbarna. Började med Gyoni, lite longering sedan satt jag upp och de gick jätte bra! kunde till och med gå runt med honom lite utan problem :)

Med jari gick det inte riktigt lika bra, men han är nervösar och mer försiktig och de vet jag. Så där stod jag bara rakt upp i stiglädret och hängde över honom och det fick räcka för idag, de kändes på honom. Så får ta lite hjälp av tobbe här i veckan så får vi träna lite mer och sen när jenny kommer på lördag är det dax att prova igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0