ägg problem

Har börjat flytta in kläder, lakan o handdukar i nya garderoben. Kul och väldigt tråkigt samtidigt ;)
Allt måste verkligen sorteras och jag blir så irriterad när stången för att hänga kläder inte är uppe än så jag kan hänga allt.som ska hängas och vi inte har alla korgar hemma så jag inte vet hur jag ska lägga allt... Men vi ska till Ikea ikväll så då löser de sig nog :)

Har tagit en paus ifrån garderoben ett tag och mockar, letat ägg, hängt tvätt, slängt i tvätt och svängt ihop en sockerkaka på våra egna ägg :)

Är lite less på hönsen för de lägger inte sina ägg inne utan ute och jag har bara hittat vart en av dem gömmer dom så de blir.inte lika många ägg per dag som jag trott... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0