effektiv helg

Blev inte så mkt hästträning som jag velat men de beror mkt på vädret... regn och blåst och sen har de varit så pass "varmt" att snön börjat smälta å de bara är is överallt... :(
Men nu när de är ljusare på morgnarna så kan jag nog lyckas klämma in någon longering :)

Har hunnit med en hel del annars den här helgen! plockat ner alla kläder å grejer ur sovrummet till gästrummet, städat ur gästrummet, tvätta en massa, gjort rent till hönsen, varit till tippen med en massa grejer, börjar riva och bygga om sovrummet och städat köket och hallen ordentligt. har även börjat med mitt projekt att måla om våra gamla klädbyrå så vi kan ha den i hallen. Känns riktigt bra :) hade tacos. till middag ikväll å bjöd över våra föräldrar så de vart ett bra avslut på helgen :)

Det värsta är bara att jag fått så.himla ont i min ischias så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Ska ringa sjukgymnasten imorn!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0