Aloe Vera fungerar visst!

Nu har äntligen Forever kommit ut med Detox boxen! Min syster har provat detoxen och det fungerade verkligen och eftersom jag använder de flesta produkter själv och på duren så vet jag ju att dem fungerar. Har ju varit så himla mkt diskusioner om just Aloe Vera just nu, att de inte innehåller nånting mm.... MEN HUR FAN KOMMER DE SIG DÅ ATT DET FUNGERAR HUR BRA SOM HELST???

De är det liksom ingen som kan svara på eller??... Det är naturliga produkter och det är väl de som gör de enligt mig. Inte en massa kosntiga kemikaleier som finns med bara för att!
Har behandlat sår, brännskador, klåda, mina stackars gravidfötter, hästarnas sår och regnskållor mm och det har alltid fungerar precis lika bra varje gång.

 
 
 Varför inte unna dig själv en kickstart inför våren? En detoxbox som hjälper dig att rena kroppen och ger dig ny energi. 

Detoxbox 1610kr, just nu fraktfritt!
~för att beställa begär ett inlogg på webshoppen eller skicka en komentar~

Min webbshop

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0