14e april

Hade skit kul igår när MAria kom och visade upp lite MAry Kay för oss! Rengjorde och återfuktade händerna - hur skönt som herlst!!! :) Sen va de andiktet, och ögon, samma sak + foundation och så får vi inte glömma läpparna ;) Riktigt skönt de med måste jag säga! :) Så de blir nog lite Mary Kay för mig framöver! :)

Efter "mötet" så åkte jag med hem till Tobbe och sen kom Tommy och hämtade mig och vi drog iväg till Öregrund en sväng och tvättade lite ;) Så kul att få snacka lite de va så länge sen vi träffades! Så vi hann snacka om både de ena och de andra innan han körde mig till Tobbe igen :)
Kom "hem" till en tidigare sur liten pojkvän men vi låg och pratade ett bra tag och då va han nog inte så sur längre ;) För "jag va ju inte borta så länge" som han sa själv ;)


Nu idag när jag skulle ut till hästarna så stog Gail och Leika inne och Millan stog och tittade in för hon vågade inte gå in när dom andra två stog ivägen... 
Så nu är som iaf inlåsta och har fått hö och kraftfoder så de går ingen nöd på dom idag heller :) Är ju så tråkigt väder ute!!!

Nu ska jag ner och fika lite sen pyser jag ut med lite godsaker till hästarna :)



Älskar dig och kommer alltid göra de min lilla ärtnöt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0