hänt i veckan

Såg att jag inte har skrivit på bra länge nu, så får väl uppdatera lite ;)

Torsdag: Jobb och sen ridning. Gail hade tappt en sko så de blev bara lite skritt. Sen hände de inte så mkt mer den kvällen :p

Fredag: Jobbade med det nya abonemnaget och slet på för fullt. På kvällen va de tjejmiddag uppe hos Metavee, vi käkade Thailändskt och de va hur gott som helst och när vi precis hade ätit upp och hade kommit igång lite så ringer Tobbe. Och sen en halvtimme senare sitter vi i bilen på väg till akuten... Va där från 22.30 till 02.30, kvällen blev inte direkt som vi hade planerat. Men som tur va så va de inge större fel på honom :)

Lördag: Sov lite lagom länge, sen upp och fixade lite och jobbade några timmar, fast det gick ju inte så bra som jag hade hoppats... Sen skulle jag ut och rida på Gail men hon va halt på ena frambenet så de blev inget av de. Istället så tog jag av henne skorna och höll Tobbe sälskap i verkstan :)
På kvällen blev de vin och poker hemma hos Carro och Timmy, lika trevligt som vanligt! :)
  
Gailen fick smaka lite chips när hon var med i verkstan, de va gott till en början men hon kunde inte äta för mycket för de fastande i tänderna :p


Söndag: Käkade frukost strax efter 10, sen skulle jag ut och köra in en massa ved... Men lyckades slingra mig enda fram till halv 12 och sen va jag ute och körde. 1 ringde jag upp en kund som jag skulle återkomma till och fick sälja lite, alltid lika roligt! :) Sen blev de mer vedkörning.
Alex och jag va och tog in Lottens hästar (som jag ska ta hand om några dagar nu) sen red vi en liten sväng. Och nu ska jag alldeles strax upp och städa lite sen blir de duschen och vänta på att Tobbe ska komme hit :)
Alex på Sasja och jag på Randver (snygg man ä i hjälm som inte ens går ner på skallen;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0