tisdag....

Idag mår jag verkligen bara skit och allt går åt helvete...! Visst började morgonen riktigt bra och jag vaknade brevid den jag älskar mest av allt och jag trodde de skule bli en bra dag.
Men inte då... Åt helvet har de gått! Fattar inte att jag blir så himla påverkad av sånt här så lätt... Men de är inte alltid lätt att hålla humöret uppe.
 Jobbet är ju inte alltid så lätt psykiskt, de kan vara riktigt skit-kunder. Som idag en som verkligen skällde ut mig och då tappar jag humöret när nån börjar säga att jag är dålig och inte har ett värdigt jobb och blablabla. De är inte lätt att handskas med sånna kunder när man inte mår riktigt bra annnars heller, mkt tankar, mkt känslor och konstiga drömmar på nätterna. De är inte lätt inte! 
Men ska försöka få em att bli lite bättre iaf så de känns som jag gjort nått vettigt idag. Sen ikväll blir de promenad med finaste Carro så då kan jag kanske få prata av mig lite. Kan behövas efter en sån här dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0