allt möjligt på en och samma gång

Har inte skrivit nått på flera dagar och de är för att de faktiskt inte har funnits så himla mkt att skriva om. De hat typ varit de gamla vanliga, varit hos Tobbe, ridit och pysslat med Gail. Men nått som jag kanske inte brukar göra särskilt ofta är väl de att jag har börjat söka jobb! Har varit till arbets.fm. också, tänkte att de kunde vara bra. Inte för att de har hjälpt mig så mkt men jag har iaf nått att göra.
Fått jobb hos grannen några dagar i veckan men vet inte riktigt när jag ska börja... känns som man vill att dom ska ringa i god tid så jag vet...

Har städat rummet idag och de behövdes verkligen! De va verkligen kaos där... men så blir de när man inte är hemma och bara dumpar av grejer i farten ;) Sen va jag in till stan en sväng med E, M och A. Handlade väl inte så mkt bara en ny grimma till G och sen lite, lite godis ;)

Imor kommer Matilda hit och hälsar på Gail och rider lite för hoppningsvis :) Sen ska jag hem och så får jag väl se om de bli lite jobb lr inte beroende på om dom hör av sig eller inte. Annars får jag väl ta och läsa lite körkortsteori :p kan ju behövas de me ;)

saknar faktiskt min lilla Kola-bulle en aning... :/ och dom andra små hästarna... men de är inte så mkt jag kan göra åt de. Har valt att leva ett annat liv, för de funkar inte att hålla på på de viset jag gjorde förr! Det blir för mkt och man mår inte bra! Då är de bättre nu, en häst att koncentrera sig på och de är bara min och de är jag som bestämmer och gör som jag vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0