fundrat

Idag har jag verkligen fått fundera på det mesta. Vad ska jag göra efter studenten? Jag vet att jag antagligen ska ha praktik hos Y.H men jag får ju inge betalt och de känns ju lite små jobbigt... men jag kommer få erfarenhet och de är ju inte alls fel.
Men de känns ändå som om jag vill hinna med en massa annt i sommar också, resa, grilla, bada, va i husvagnen, festa, sitta uppe hela nätterna och bara prata och bara softa. Ska väl förhoppningsvis hinna med de me, de känns just nu som om sommaren är alldeles fullproppad! Men så va de förra sommaren också men de löste sig ju bra iaf.
Jag vet iaf att jag vill till Island att jag vill lära mig sko att jag vill ha roligt och skratta! De är de jag vet att jag vill.
Och de är en massa mer, men inte som jag är helt säker på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0