tooooodaaaayyaaa

Okej, va in till syon idag igen och nu börjar jag äntligen få ordning på min studieplan :) Ska ta bort tyska steg 5 och kanske Miljökunskap. Då har jag 2500 poäng och behöver inte göra nån komplicerad omflyttning av kurser, vilket är hur skönt som helst!

Nu sitter jag och väntar på att min kladdkakor ska bli klara och sen ska jag äntligen få sova! Jag har hur ont i huvet och kroppen som helst och feber har jag oxå, men jag vill ju till skolan imorn och snacka skit med Hanna så jag måste ju vara frisk!!! Vi ska ju till Sthlm imorn och då måste jag ju vara frisk! Vi ska ju fika och ha picknick och ha de riktigt mysigt =)

-------------

Va till stallet på em och red lite, vi tog ut Strimma och HRappe en sväng och nu på kvälle red jag Kolan lite :) Strimma va hur pigg som helst och Kolan va riktigt duktig på volten trots mörker och boots ;p

Nej nu måste jag gå och sova om jag ska orka upp imorn :D gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0