babbel

Jag ska nog alldels strax pallra mig upp till sängen och läsa lite historia, iaf de sista som står i boken så jag har läst de en gång iaf... sen får de bli anteckningar och sånt imorn när jag ska plugga med Hanna =)

Och efter skolan ska jag iväg och rida lite =) Längtar verkligen efter de, de va typ en vecka sen jag va i stallet sist.... fattar inte att jag varit sjuk så länge :( Men nu är de dax! :D
Jag kände att jag verklige hade börjat komma igång igen och att jag hade fått viljan tillbaka och så blev jag sjuk, de är ju bara för typiskt! Men nu äntligen! :D

De får väl bli en tur på både Undri och Kolan och kankse nån till =) De kommer bli en riktigt bra dag imorn känner jag på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0