full fart hela dan!

Då va man igång igen då.. Har nästan precis kommit hem, har hunnit äta lite och nu ska jag alldeles strax iväg igen.
De va riktigt segt och känndes väldigt onödigt att åka till skolan idag... hade bara en lektion och de va historia och som vanligt så gjorde vi ingeting... Blir så less!!

Men åkte iaf till stallet en sväng efteråt och tog ut Kolan en stund. De finns nog inget bättre än att åka till stallet och pyssla med hästarna när man har mkt att tänka på. Man kankse inte lyckas reda ut alla tankar och problem men man kan iaf få slippa dom för ett litet ögonblick :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla mailen innan jag pyser iväg till Kelinge på ridlektion. De är min första riktiga lektion så de ska bli riktigt spännande! Särskilt när jag bara ridit hästen, jag ska rida, 2 ggr förr :p men de får gå som de går :)

Kanske hinner jag med att sno en liten kaka på vägen oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0