de jag borde göra

sitter och kollar på Grey´s. De va ett bra tag sen jag kollade på de men de är en riktigt bra series så man hänger med fast man missar lite här och var... När de är slut ska jag stänga av datan och plugga samhäll, de måste ju gå bra på läxförhöret imorn :)

har en "stor" lista i huvet på saker jag ska hinna med i helgen...
  • läsa tyskan
  • läsa engelskboken
  • läsa körkortsteori
  • skriva klart Eves jobbansökan (de är på tiden)
  • skriva de jag ska säga på redovisninge om JP
  • plugga Fe
  • skriva lite
  • åka på kalas
  • rida och vara i stallet

de blev en hel del och har nog glömt en massa också :p men så får de va nu ska jag stänga av och plugga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0