cooling där!

Tre hästar ridna idag, Fabbe, Undri och Kolan. Full fart som vanligt igen och de är riktigt skönt =) Imorn ska jag till stallet efter skolan igen och rida lite, och sen ska jag fixa stallet själv på kvällen :)

Jag sitter och försöker knåpa ihop nått att säga på min redovisning imorn, har inte skrivit vad jag ska säga än vilket känns lite tungt, men jag vet att de kommer gå bra iaf :) Har fått lite infliks grejer av Ellen och ska bara skriva de som jag ska säga som bara är sex punkter vilket är väldigt lite om man jämför med dom andras :p men de blev så, och hur de vet jag inte ;) men jag ska göra de bästa av min lilla tid i rampljuset ;) haha, nej men nu ska jag väl fortsätta, om jag ska bli klar nån gång...

seeeeee ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0