BK is the shit!

tog hand om hästarna på fm (och em)och sen drog jag in till stan med Hanna. Jag köpte min kjol och sen en väska och ett par leggins. Så de va inte så mkt mer än vad jag tänkt köpa. Men som vanligt så hittar jag ju alltid en massa kläder/skor/grejer som jag vil köpa... och de är alltid lika tråkit när jag inser att jag inte kan köpa allt....

Men en tur till BK livade upp de hela, man kan väl säga att vi är stammisar där vid de här laget ;) jag menar vi har ju koll på personalen, hehe

När jag fått ihop lite mer pengar blir de og e tripp in till den stora staden för lite köpa av några av plaggen jag provat ut ;)

Men nu blir de ett avsnitt av GG :D och sen måste jag sova lite, de blir nämlige jobb imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0