tråkig kväll!

Nu ska jag läsa min anteckningar en gång sen får de vara nog! Orkar inte plugga nått mer, inte för att jag gjort så värst mkt men är man sjuk så orkar man inte så är de bara... Sen ska jag gå och lägga mig för de blir ridig morgon imorn. Ska ta ut Randver och Sacha och sen duscha och hinna plugga lite mer innan skolan ;)

Imorn blir de nog lite ridning också. Hinner nog inte åka till stallet efter skolan för går så pass länge i skolan men på kvällen får de nog bli lite ridning på både Kolan och Undri :) Kanske kan ta ut Randver en sväng på em också om jag hinner och om jag får in honom från hagen ;) hehe kan ju vara lite spännande ;p


Kommentarer
Postat av: Martin

Asså va förvirrad jag blev. Fattade inte ett dugg när du skulle rida imorrn.. :S

2010-12-20 @ 19:25:53
Postat av: Johanna

Haha :p om du verkligen är intresserad så...ska rida Randver efter skolan (de är min grannes häst) och sen ska jag till Stallet på kvällen och rida undri och kolan ;)

2010-12-20 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0