Massor, massor!

Här är några vackerheter som jag hittat och gärna vill ha =)

Vill verkligen ha den första! :D Den kostar bara 129 kr :)
       
Hade fått mail från Lotta idag, stog att de inte blir nån Tappskokursi helgen :( tråkit, jag som verkligen hade sett fram emot de! menmen, stod att de va för några som anmält sig.... men att de kanske blir en kurs i vår ist, hoppas de! :) Men nått som är positivt är att jag får tbx min pengar :) 1200 kr extra är ju inte direkt helt fel :p de är väl de ända positiva, pengarna tbx :p haha :)
men nu måste jag gå och plugga tyska, Adnan ringde precis och frågade om jag kan jobba från 5, och jag så snäll som jag är sa ju självklart ja... så nu blir de superplugg i 1,5 timme! Hejaheja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0