alla tankar bara snurrar

 
Finns bara en sak i mitt huvue just nu och jag kan verkligen inte sluta tänka på det... Vill liksom inte att de här ska påverka våra relation negativt utan jag vill att vi ska kunna prata ut om hur det känns och hur vi har det så vi inte hamnar i samma situation eller liknande....
 
Nått jag vill göra förutom allt annat som ska göras i helgen är att gå på bio med  Tobbe och bara vara vi två en liten stund, käka och gå på bio och bara ha de mysigt! Tror vi kan behöva de med tanke på allt som händer runt omkring bla med huset som ska renoveras, vi som jobbar, Tobbe som jobbar extra, jag som håller på med Aloe Vera, han som tränar och jag som rider. Vi träffas liksom aldrig ordentligt i veckorna och jag vill inte riskera att vi tappar bort varandra i alllt de här.
Men efter gårdagens snack så känns de iaf som att vi är på samma plan och de är ju alltid skönt! :)
 
De finns liksom inget annat i mitt huvud, de kommer alltid vara du och jag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0