längtar efter Gail

 
Längtar så himla mkt tills min fina Gail kommer hem! :) Har så mkt planer för henne bara snön och isen försvinner! Ska börja longera henne över lite bommar och börja tömköra henne. Tänkte att hon ska få lära mig de eftersom jag aldrig har hållt på. Om jag lär mig på henne som är inkörd så kanske jag kan köra in Jari sen.
Tanken med Gail är ju att hon ska bli hopphäst så smångin om också, menska börja bygga upp henne igen efter ca 1 års vila, och då tänker jag börja med longering, tömkörning och lugna uteritter. Sedan kommer jag gradvis att lägga in mer och mer hinder och sådant. Får se hur de går men jag längtar verkligen!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0