körning!

Vi ska ju köra in Jari har vi bestämmt så just nu håller jag på och läser en bok som heter Körning. Den tar upp körningens historia och om alla olika selar och grenar i sporten, hur man kan hålla tömmarna på för sätt och så om inkörning så klart! Den har gjort mig så himla inspirerad så jag skulle vilja späna fast en vagn och bara köra nu på en gång!
MEN de tar ju lite tid och mycket tålamod för att komma dit. Men efter som att Jari redan går att longera så har vi fåt ganska mkt gratis! Han är ganska van med sadel så den får bytas ut mot en sele.
 
Har börjat lite med honom men de är ju ett tag kvar innan han är fullt inkörd ;)
 
Här är lillknodden när jag longerat honom med gjord på och en bild när vi provar selen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0