bestlusångst

Ska iväg och rida ikväll, men har ett väldigt stort problem!! Vet inte vem jag ska välja... Freyja eller Loa?!?!
Hade jag haft mer tid hade jag såklart ridit dem båda men ska iväg direkt efter ridningen så hinner bara med en..
 
Loa: Mer pigg och man måste verkligen ha fullt fokus på henne precis hela tiden för man vet aldrig när hon får ett litet rycke eller vill börja springa. MEn annars en riktigt läromästare som älskar att tölta.
 
Freyja: Oftast pigg men inte alls lika het och hetsig som Loa. Man behöver inte vara på helspänn utan kan slappna av lite mer. Men hon gillar även hon att springa och kan de mesta bara men ställer lite krav på henne.
 
Så hur ska jag göra??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0