a lot to do

har varti och kommer vara full fart hela denna vecka!
 
Måndag:  Fix med hästarna, tränat Jari, Jobb 9-18, storhandlat, lagat mat
Tisdag:  Utsläpp av hästarna, Jobb 7-17, åkt och hämtat J, simmat, lagat mat, betalat räkningar
Onsdag: Fix med hästarna, tränat Gyoni, Jobb 9-18, handlat, packa inför morgondagen. Laga mat, försöka sova!!
 
Imorn blir de tidig uppstigning!! Ska till Mälarkliniken med Gyoni och ska vara där 07.30. Gäller att gå upp ca 04.30 så jag hinner äta frukost, ta ut dom andra och kanske mocka lite innan jag börjar lasta honom. Och jag hoppas för allt i världen att han går på och är duktig!! Vore så skönt att slippa en massa trassel!
 
Nej nu ska jag pysa in i duschen och sen åka och hämta transporten. Önska mig lycka till!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0