träning

Måndag: träna hästar
Tisdag: Simma
Onsdag: städa/träna hästar
Torsdag: Simma
Fredag: träna hästar
Lördag: Träna hästar/promenad
Söndag: Träna hästar/promenad
 
Så här kommer nog mitt träningsschema av både mig och hästarna se ut under 2013 hoppas jag :)
Har valt att börja simma igen eftersom jag tycker de är så himla skönt och de faktisk är riktigt bra träning som gör att jag vill träna. Sen kommer de bli lite promenader med hästarna på helgerna eftersom de är enda gången man hinner de när de är ljust ute :)
 
Så de kommer väl bli träning av Gyoni och Jari 5 dagar i veckan och sen lite ridning på Gail när de inte är så halt ute och när jag kan eftersom hon ska åka till Eva på Söndag. För Millan kommer de bara bli lite promenader och ompyssling :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0