tokig häst

De gick riktigt bra att ha Gyoni och Jari i samma box inatt :) inga sår, ingen riven vägg och inte vad de så stökigt heller, ingen är lyckligare än jag för de :)
 
MEN vad som inte gick lika bra va igår kväll när jag tog inn små pojkarna och sen skulle flytta Millan o Gail till skogshagen.... Gail börjar väl bli lite små "tokig" eftersom Gyoni inte gått  med henne sen i tisdags (och då va de bara 5 min) och får inte alls dia längre. Så hon fick världens fart när hon kom in i hagen, kastade med huvudet och for runt så hon halkade omkull, gav ifrån sig världens skrik och lyckades tillslut ta sig upp. De är ju så himla halt under snön så de tog ett tag innan hon verkligen fick fäste. Va riktigt hemskt att se och de där skriket va nog bland de värsta jag hört!! :( Men hon verkade må bättre idag, fortfarande halt men de vart ju en rejäl smäll så de är ju inte så konsrtigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0