mitt morgon pass

De va ritkigt kallt nu imosre vi hade 17,8 minusgrader... Inte kul att gå ut då, men man har ju inget val! Har man hästar så måste dom skötas om ;)
Borstade av Millan och tog ut henne och så mockade jag hennes box medans små grabbarna stod kvar inne så Millan skulle få en stund för sig själv, och de tror jag hon uppskattade :)
 
Sen tog jag ut småpojkarna mockade och senva de dax för lite träning. Började med Gyoni. Lite longeringsövningar, baka och stanna på komando och försöka få honom att gå runt och rätt när jag longerade.
 
Därefter va de Jaris tur. Var lite nervös att han skulle va lika rädd som igår  men de gick riktigt bra. I både höger och vänster varv. Tränade även stopp och backning med honom men han har lite svårare att förstå, varför han måste backa!? Men de gick bra och jag vart nöjd.
 
Millan fick sig också en liten longering och hon tyckde de va så himla roligt och frustade och hade sig. Hon hade helst velat springa runt som en tok men de fick hon inte ;)
 
Allt jag gjorde med dom imorse va endast i skritt!! Eftersom att de är så pass kallt och dom ska gå ute hela den!
 
(hade tänkt lägga upp nya bilder men de fungerade inte på datorn)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0