helgens bravader

Har haft en riktigt händelse rik helg och jag har fått så himla mkt inspiration så jag vet inte ritkigt vart jag ska börja någonstans! Kan ju börja berätta lite kort om helgen innan jag börjar babbal en massa häst ;)
 
Lördag: Var ute och gick med Jari en i 25 min i skogen och djupsnö, riktigt jobbigt men kul att komma ut lite :) sen va de bortsning av alla hästar. Sen dammsög jag ohela huset och torkade lite damm ;) tvättade och bäddade i nya lakan :)
Åkte hem till Håkan och Majsan en sväng och hälsade på lite och red Freyja :) Riktigt kul för hon var pigg och ville mer än gärna springa. Var kul att få rida henne igen, de va ju ett tag sen sist...
Fick ett litet erbjudande som jag har nappat på så snart blir de lite mer ridning här fram över ;) mer om de sen!
 
På kvällen var åkte vi hem tilll Carro ch Timmy för lite middag och film :) men som alltid så händer de nått och den här gången va de vattenläcka i källaren så skadeservice fick rycka ut, tur att dom bor i lägenhet iaf ;)
 
Söndag: Tog ut hästarna och pysslade om dom lite, åkte hem till EVa och Stefan och hämtade hö, va och hälsade på Gail och masserade henne lite, tog även en liten barbacka tur på henne och de gick riktigt bra :)  Åkte sedan hem och mockade och tog en promenad med Gyoni sen iväg och duscha och så kom Ida och hämtade mig. Vi drog in till stan för lite shopping på Hööks och gränby :) Hittade en hel del praktiks grejer och blev riktigt nöjd med alla inköp :)
 
ska skriva lite mer om min inspiration och mina plnare här framöver! De ska bli så kul!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0