en trött sjukling

Blev en ridtur efter jobbet idag trots de lite tr¨kiga vädret. Inte allt för kul att rida i nästan duggregn och en minusgrad... Men tog ut Spöng i ca 25 min, red barbacka mkt skritt och tölt. Jobbade med att gå i form och olika tempon i både skritt och tölt samt lite mjukgörande osm vanloigt.
 
Skulle ta in mina busar nu ikväll men de ville dom inte riktgit så de tog ett tag om man säger så... Men då hann jag fixa lite med Tobbes presenter :) Han fyller ju år imorn så har grejat ordning lite på bordet nere i köket med presenter och rosor, hoppas han bli glad!! :)
Synd bara att han är sjuk,,,, Sitter och kollar på honom nu medans han sover, tänk att han är så söt ibland! Hoppas bara han är frisk imorn så han orkar kliva upp och öppna sina paket :)
 
nu ska nog jag kanske också sova, vill kolla film men vill inte väcka honom... Gonatt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0