de va ett tag sen ;)

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev.. Men så blir de ibland man kan inte hinna med allt ;)
 
Vad som har hänt är v'l ne så mkt egentligen! Hemma rullar de på som vanligt, räning av småpojkarna, någon promenad med Millan och lite sådant.
Spöng ha flyttat till sin nya äger så nu kommer jag kanske börja rida Loa lite. Va och provade henne igår och det gic bra, hon var en helt annan typ av häst än både Freyja och Spöng. Mycket go i henne och de är ju precis vad jag gillar! En häst som har fart men ändå lyssnar på hjälperna.
Tror nog att hon och jag kan komma en liten bit på väg. Efter min lilla period av rädsla som nästan har gått över kan nog Loa va den som gör att jag kommer glömma det helt!
Kan bli intressant och se vad som händer i framtiden! :)
 
Idag är de bokrea och jag har plockat på mig en massa böcker ;) Efter jobbet ska jag iväg på möte sen blir de storhandling ikväll! Sen ska vi ven ta en tripp till Öregrund och kolla på en bar.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0