Hunnit med en massa

Idag har jag verkligen hunnit med en hel del!
Började vid 7tiden med en ridtur på Gail och Mattias som hängde med på cykel, fodrade Gail o leika och sedan va de frukost.
Vid 9 åkte vi hem till oss. Fodrade hästarna och borstade alla, sådde lite morötter, tomater och gräslök. Sedan blev det en timmes promenad med Jari i skogen :) mkt vatten och omkull fallna träd med de gick :)

Hängde lite tvätt och slängde i en till i maskin. Lagade lunch och fot hem till mamma o pappa för att hämta släpkärran.
Så nu på em har jag bytt däck på min fina lilla bil, dammsugit och städat ur den, lastat på hö på kärran och även hunnit med att longerar Gail :)

Nu ska jag fort in i duschen och sen iväg på 18 års kalas :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Hamnade på din blogg av en slump, och kände att jag måste lämna ett avtryck. Jag tror nämligenn att din Jari är min Frenja från tallraden 's föl, kan det stämma?
Mvh
/Sandra

Svar: Hej va roligt! Ja de kan säkert stämma kommer inte ihåg han mammas namn i huvudet men de låter bakant! Morfar är iaf Faukur :) kul!!! :)
Johanna

2013-05-17 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0