en stressig vecka

Här har de varit dött nu i några dag... Anledningen? Jo, jag har haft rätt fullt upp kan man väl minst säga!
 
Har varit ute på promenader med Gyoni för att dels hålla igång honom så han inte för infektion efter kastraktionen (han har fått en lite svullnad precis framför stygnen nämligen) och sen såklart för att träna honom på lite mer lydnad. Och jag tycker verkligen att de börjar bli bättre! Så i helgen ska jag prova gå en längre runda med honom så får vi ser hur han beter sig.
 
Carola va ut och verkade Gyoni igår pch bara kollade på Millan och Jari, allt såg bra ut så de är ju skönt :)
I onsdags så va jag och red Loa och då var Martina med i stallet så vi red ut tillsammans vilket gick riktigt bra trots otroligt taggade hästar ;)
 
Ikväll ska jag bara ta de lugnt, hem och duscha sen ska jag nog ge hästarna mat och ta in och borsta dom sen ska jag sova!! :) Hur skönt blir inte de att för en gångs skull bara ta de lugnt och inte fara omkring överallt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0