mys måndag!

Imor kommer Lasse och Mike och skor Freyja och då kan jag ta tag i henne på riktigt! :) Ikväll ska jag ta ut henne på ett litet ridpass på stubbåkern nedanför huset. Där kan hon gå utan att va öm i fötterna :) Ska bli kul å se vad hon säger om de :) Sen blir de lite uppfostring av Gyoni ikväll emd om jag hinner innan de bli mörkt, annars får de bli morn bitti :)
 
Hann inte med nått med Gyoni igår kväll när jag kom hem för då hade Tobbe gjort eld i kakelugnen och så sa han att vi skulle grilla korv. Så jag sprang upp för att byta om för att ge hästarna mat, och då fick jag se en blomma och ett kort bredvid sängen. Så söt han är min älskling! :) Riktigt gulligt av honom!!!♥ Så sprang ner pussade lite på honom sen ut ge hästarna mat och sen grilla korv framför kakelugnen, mysigt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0