tråkig människa?

Började lite senare idag för Gyoni och Gail skulle ut på lite äventyr! De gick väl ganska så bra och lite bilder om mer info kommer imorn :)
 
Skulle kika på tv med Tobbe igår kväll men såklar så somnade jag och kännde mig som världens tråkigaste männiksa när jag vaknade... trött och lite smågrining (eftersom jag sovit) så tror inte att Tobbe uppskattade mig just då direkt ;) haha, tänkte göra ett nytt försöka ikväll, köpte ju 3 filmer för nån vecka sen så vi har ju två kvar att se :) Kan ju iaf försöka va lite roligare ikväll, även fast de är svårt när man jobbar hela dar och har mkt att göra när man kommer hem :p
 
Bild från mig på Kolmården i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0