oktober i bloggen

Har gått igenom och läst gammla blogginlägg från oktober 2011. De största händelserna då va väl konferensen i Riga och att vi köpte Millan, min llångritt hem till mamma och pappa från Lunda.
 
oktober 2010 va väl mest fylle med fester och häster. Tänka att de alltid är hästar, hästar, hästar ;) Men man kan ju inte rå för sin livstil och de man älskar, eller hur? ;)
Hittade ett inlägg från när jag var i Kelinge och red Freyja för första gången :) Kul att de är just henne som vi fick låna :) Tack för de!! ♥
 
I oktober 2009 va jag i Göteborg och hälsade på Carro och Chatis och så va de mkt filme och serier som gällde. Sen såklart va de ju alla hästar som jag red i stömgärde också. Ett ganska så annorlunda liv mot vad jag lever idag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0