minusgrader och vattenslangar

Imorse va de jäkligt kallt! De är riktigt jobbigt eftersom att vattenslangen fryser och jag måste bära hinkar med vatten till hästarna... MEN nu har ju jag en sånn snäll pappa som har fixat en kärra åt mig!! :) Typ som en cykelkärra som man kan lasta på en massa grejer på och sen köra hur lätt som helst :) Så de va skönt med den imorse kan jag säga, annars hade jag väl blivit galen ;)
 
Flyttade över hästarna till "skogshagen". Den översta hagen som är den enda hagen med riktigt skog. Dom tg de rätt lugnt alla förutom Millan som blev som föl på nytt, galloperade, hoppade och skuttde och blåste rök ur näsborrarna som en drake ;) hon är ju för söt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0