min vecka

ja de vart ju en ganska fartfylld vecka ändå.... Jobb mån, tis, halva onsdagen. Mådde så himla dåligt så åkte hem och blev även hemma torsdag...
På torsdags em efter att jag sovit och tog en lite skogspromenad så kännde jag mig så himla mkt bättre! Så slängde i nån maskin tvätt + dammsög och tvättade golven. Vi var även tvungna att hämta hö til pållarna och sen slog vi upp nån tapet våd för att se hur de skulle bli och gå ;)
 
Fredag va de jobb och sen tapetsering av köket och dricka lite vin sen hem till Ida och fira henne lite eftersom hon fyllde 20 igår!! Eftersom de va konferens med jobbet så fick de bli en dag innan.
 
Så helgen då. Upp tidigt för att fodra och förbereda för en dag borta. Konferens hela dan och sen vart de filminspelning som var ritkgti kul och sen va de ju party hela natten!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0