att göra i helgen

Har lite fina morgon-frost-bilder på huset och gården som jag tänkte lägga upp ikvll kanske :) Sen ska jag nog försöka fota lite här hemma ikväll/imorn så ni får se hur de går med renoveringen ;)
 
imorn ska jag ha lite last träning med gyoni och försöka få honom att gå upp på transporten utan att bråka och streta emot! Det roliga med honom är att så fort han är på lämmen till stransporten så bara gr han rakt in. De är just de att han inte vill upp på den.... Han va ju hur dktig som hellst förut! Klev bara på efter en liten stunds protest om ens de.
 
Ska även försöka få lite ordning ute i vedboden samt verka Gail och Millan så mkt jag vågar och kan med tanke på ryggen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0