3e maj

Räkningarna är betalda och jag har hur mkt pengar som helst denna månad! La undan typ hälften till körkortet men har fortfarande mkt kvar, en sån underbar känsla!! :) Sen är de bara levande föl avgift på 2500kr som ska betalas och så hoppas jag för allt i världen att fölningen går bra så man slipper ringa på veterinären!!

Va till Dialect idag och snackade lite med Peter som ringde mig igår! Och på måndag börjar jag nya tjänsten där som innebär butiksförsäljning! Så jäkla kul, precis de jag velat hela tiden ju! :)
Så nu är de bara jobba på, visa att jag vill och lära mig så mkt de bara går!!

Så jobb är alltås fixat så himla skönt! Nu är de bara fölning, körkort och få igång mitt MK företag som är kvar! Hoppas allt går som jag tänkt mig :) 


Gailisen som ska bli mamma snart! :)


Longerade söta Millan ikväll! Lite måste hon ju få röra sig trots att hon e så mager :) Hon äter ju hur mkt som helst så hon måste ju få utlopp för sin energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0