När jag hittade honom

Kl va 01.00 den 8 maj. Jag gick upp för att kika till Gail eftersom hon varit så orolig och konstig på dag och kvällen så förstod att de va nått ¨på g. Öppnade lilldörren å klev in i Millans box och då verkade ju allt så himla lugnt. Men så såg jag ju vad smal Gail såg ut och så kikade jag över boxkanten och då låg han där lilla Gyoni! Vilken lycka jag kände välla upp inom mig och han va skäck också, helt underbart!!

Sen hände de jag inte trodde skulle hända, Gail kom fram med öronen på nacken och "jagade" bort mig från boxkanten. Jag provade gå in till henne i boxen ist men de va lönlöst hon va alldeles för beskyddande.... Så jag gick in igen och berättde för Eva. Sen gick jag ut och la mig igen och kikade till dom fler ggr under natten.

På morgonen så gnäggade Gail när jag kom ut och hon fick mat och de va inga som helst problem att få komma in till dom. Vi fick på dom grimmor och tog en lite promenad. Gyoni gick motvilligt framåt, han förstog nog inte vad han skulle ut å göra ;)  Sen gick vi in i boxen med dom igen. Tog ut LEika och Millan i hagen. Tog på Gail och Gyoni grimmor och gick ut med dom i hagen.
Millan kom springade och gnäggade och va hur glad som helst men Gail struntade ju i henne hon had eju sin bebeis (!!) när dom väl kom in i hage så Gail till att ingen av dom andra fick komma i närheten av hennes bebis, de va ju bara hennes!

Så va dde alltså igår morse! På kvällen tog vi in L o M först sen G o G och de gick hur bra som helst. sen blev de lite mys och borstning i boxen innan dom fick va för sig själva :)


Första promenaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0