10 maj

sitter på bussen på väg hem tillm hästarna och älsklingen! :) Blir välm lite mockning, bortning och fodring innnan vi drar hem till mig för lite firande av Elisabeth som fyller 19 idag!!

Ska sova i min egen säng för första gången på över en vecka och de ska bli så skönt! Älskar verkligen min säng.

Körlektionen gick super bra idag och hann trodde inte jag skullembehöva alla lektioner heller, hur rba är inte de?Wiho! Gäller bara att plugga ännu mer och köra så mkt de bara går, men min älskling ska hjälpa mig så då lär de bli hur bra som helst! :D


Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Vill DU bli "Veckans Retard" på vår hästblogg RR? Vi har flera hundra läsare om dagen och växer ständigt mot toppen! Genom att delta så kan du få just DIN blogg länkad! Det är inget krångligt alls att vara med, bara gå in på länken nedan så hittar du allt du behöver veta! :D



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

2012-05-11 @ 07:49:59
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0