pysslat med mina små

Jobbet gick riktigt bra trots lite förrvirrat med att scheman inte stömmde överens med varandra men de löste ju sig :)
Har hunnit med att mata mina små busar, borstat av dom och tog av dyng sura myggtäcken... Så de blev på med Fleecetäcke + regntäcke på Millan och Gail fick sitt fleecefodrade regntäcke. Vill ju inte att dom ska bli sjuka när dom är blöta och man inte vet hur kallt de bli om nätterna... Men nu är dom ju ompysslade iaf :) Mina små underbara :)

Imorn blir de lite tvättning sen ev en cykeltur till hästarna för Camilla kommer över och ska kika lite på dom. Så hinner kanske med en ridtur på Millan också om jag har tur :) Sen blir de ju en tripp till jobbet för ett möte sen blir de väl hästpyssel igen antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0