onsdag morgon!!

Igår käkade vi här hemma hos mig och sen bara de av hem till T för att mata hästar och han skulle fixa med bilen. Hästarna fick på sig flug/mygg täcke eftersom de har kommit jätte stor mygg där borta, tråkigt att dom ska dyka upp så tidigt...

Jag fick en hel bukett med röda och rosa rosor igår :) Vi hade tänkt åka in på bio och käka men de givk ingen bra film så jag tyckte vi kunde hyra film ist, så då blev de så :) När vi kom hem till mig och upp på mitt rum så stod där tända ljus och en fin bukett och choklad till min lilla älskling :) Han blev nog lite överraskad tror jag ;) Sen blev de soffmys resten av kvällen :)


*****
Nu ska jag klä på mig för ska strax dra iväg ner till bussen. Idag är de lång pass. 08.20 - 15.20, hoppas bara att de kommer gå bra :)

tjao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0