?!

Hade väl ingen riktigt bra dag igår... Jobbit på jobbet och jobbigt efter jobbet.  De är så mkt man tänker på och så hela tiden.
Blir bara så less! Skulle helst av allt bara gå och lägga mig i sängen och aldrig kliva upp igen. Fatta så skönt, slippa bry sig om allt jäkla skit!

Tur att jag har T och hästarna. De är så skönt att kunna gå ut till hästarna och bara vara där för dom är så okomplicerad och dom ställer inga krav som vi människor. Och med T kan jag prata med om vad som helst och de känns så himla bra, vad skulle jag göra utan honom?

Nej nu ska jag försöka ta mig samman och klä på mig och sen gå till jobbet så får vi se vad som händer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0