en rätt vanlig lördag


Blev "sovmorgon" imorse, så skönt. Låg kvar i sängen till typ halv tio innan de va frukost. Hann slänga i en maskin tvätt till och hänga den med innan de bar av till mitt andra hem ;) Hästarna fick sin foderhink och jag fotade lite :)

Va ut och red på Millan idag med. Gick hur bra som helst att sadla henne idag. De tog inte alls lika lång tid som igår utan de va nästan bara att spänna 2 ggr så va de klart. Super duktig! Så en liten ridtur blev de sen lite annat pyssel med dom små liven.

Har precis varit iväg en snabbis till Ica och köpt middag och snart ska väl den lagas iordning och hästanra ska ha kvällsmat dom med :) Ikväll bär de av hem till mig igen och då kanske de kan bli en film om jag inte somnar ;)


Fina dräktiga lilla Gailen, magen har blivit riktigt stor nu :) Bara 1,5 mån kvar!!


Millan pillan ute i leran ;)


Leika som gör ett försök att norpa mat från Millan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0