en hästig dag!

har varit ute hos hästarna nästan hela dan. Va upp och gav dom hö och hink imorse. Sen försökte jag få i mig lite frukost också vilket inte gick så bra till en början men sen ¨så ;)
Hjälpte Eva lite med maten sen va jag ut till dom igen och då låg Gail ner längst bort i hagen och Millan stog och vaktade henne så trodde hon va dålig eftersom hon bara låg där helt still.
När jag närmade mig så började Millan komma emot mig så då kändes de som att de inte skulle va nån större fara och de va de ju inte heller! Hon bara låg och solade helt enkel  :) Så jag plockade av dom täckena och då började dom klia på varandara och va väldigt sociala :)

GAv dom lite mat och har diskat lite hinkar så nu ska jag ut igen och fylla på lite foder och förbereda för ikväll. Dom ska få en liten lyx hink då med morötter, äplen och annat gott! :)

- Bilderfrån idag kommer upp senare -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0