1 år <3


Idag har vi varit tillsammans i 1 år! De är sjukt vad tiden går fort ändå, men tänker man tillbaks känns de som så länge sen, den gången jag åkte hem till Tobbe för att kolla på film första gången. När jag inte alls visste vart jag skulle ta vägen när Eva och Stefan satt där i köket och började prata med mig. Eller första gången Tobbe skulle sova här, då va jag också lite nervös men vi låg på min säng och pratade ett bra tag och då känndes ju allt bra och inte så där nervöst längre.
Men tänk va fort man vänjer sig vid de hela också, de tog inte många veckor så satt jag med Eva själv vid käksbordet och pratade eller pluggade medas T va och träna.

Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom. De skulle vara enormt tomt och ensamt. Så jag är verkligen hur glad som helst att jag har träffat just honom för vi passar verkligen ihop de bara är så! Älskar honom otroligt mycket, tror inte jag ens kan anan hur mycket egentligen! Vad som än händer kommer jag gör allt för att de ska vara vi två!

♥Älskar dig Tobias Eriksson! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0