22a juli

Gårdagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig... Skulle hämta Tobbe och resten vid Grisslehamn och då bad han mig ta Oldsen som jag aldrig någonsin kört! Men de gick bra bara de att den började läcka disel... Sen  när vi väl va hemma hos Matte så dog bilen totalt, så tur hade vi ju iaf att vi kom hem :) och de gick bra att köra med :) Sen va de lite dricka hemma hos Matte resten av kvällen!
 
Har tvättat hästarna idag och dom blev riktigt fina! Men nu är dom skitiga igen såklart ;) Gyoni va riktigt duktig faktist men mot slutet när de bara va skölningen kvar så lessnade han och protesterade lite, men annars va han riktigt duktig! :) Har hållt på och tränat honom lite med shabrak, gjord och plastsäck och de går bättre och bättre :)
 
Nu ska vi iväg på traktorrace så lär nog borsta håret och slänga i mig en macka! TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0