en dag där mkt kan hända!

Idag ska jag försöka vara lite effektiv! Igår va jag på gymmet med Tobbe och Alex. De gick ju rätt bra bara de att Alex är så förbaskat lat så de va lite svårt att få han att ta i ;) Får väl se om han hänger me nån mer gång lr hur de blir.

Men idag ska jag försöka hinna med lite som sagt var.
  1. Sälja min Orbitrec!
  2. Städa rummet. Byta lakan och tvätta kanske.
  3. Rida, ta ut Randver på en ridtur om jag får...
  4. En långpromenad, om de inte bli någon ridning.
  5. Handla. Åke ner och handla lite grejs och hoppas på att postbilen kommer med en avi om mitt efterlängtade paket :)

Så de är de som ska göras. Sen är jag ju barnvakt till Lillen samtidigt men är ju lite annat folk hemma också så de ska väl gå :) Satt nyss och kollade på lite bilder på Gailen från i Maj när Troy va och fotade henne, lite skillnad på henne nu och då, med fölmage och lång päls ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0