jhtgjfdölweotgj

Kan säga att min dag idag började hur bra som helst, de va inte trögt att gå upp, de gick smidigt att ta ut hästarna, de har gått bra på jobbet, men nu då...
Ska snart ta in hästarna men sitter i sängen och vill bara gråta. Jag vet inte varför men jag känner att jag bara vill och de kanske är de jag beöver, att få släppa ut de bara... Jag är ju ingen som gråter för de minsta lilla utan de är om jag blir arg eller om nått inte alls känns bra.

Så nu är de nått som inte är som de ska, hur ska jag lösa de här?

Vill bara prata med en enda person och vill att den här personen ska vara här men inte då, telefonen går inte att nå och de gör att de känns ännu värre....!




Hade så gäran åkt hem med T så jag hade fått träffa mina små änglar ikväll men inte, nu får jag inte träffa dom förens på torsdag... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0