stressig som satan!

Har jobbat 12 timmars pass nu 2 dagar i rad och känner att man blir rätt trött i huvet när man ska komma ihåg allt och hålla kolla på alla nya, lära sig nya saker och försöka sälja också. Inte lätt inte! ;) Men imorn jobba rjag bara til 12 som tur är! Sen blir de spa hela helgen :) Och för hoppningsvis lite lugn och ro! :)

Har fått hem (lr ja den ligger på ica) den nya bomlösa sadeln som jag tänkte prova på både millan och gail här i nästa vecka om jag hinner... har ju en rätt fullspäckad vecka då också... Men vill prova!!! Och så vill jag att Millan ska gå upp ännu mer i vikt så jag kan våga börja rida henne igen!! :) Vore så kul för hon kan ju så himla mkt! :)
Gail får bara gå och äta och vila upp sig nu tills de är dax för bebisen att komma :)

Nu ska jag packa lite och hoppas på att jag lyckas att få me allt utan att glömma hälften hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0